poniedziałek, 4 marca 2013

O czytaniu w kratkę

Można czytać w kratkę, ale lepiej jest chyba w paski. A już najlepiej w sposób ciągły i smakowity. Pinezka tak lubi czytać najbardziej. Zakładka ma o tym przypominać, ale nie Pinezce, tylko komuś, kto wylosował tę zakładkę podczas sobotniego Skrapowiska. A tym kimś jest Aka, czyli osoba, która, według Pinezki, robi najśliczniejsze kartki na całym świecie! Pinezka wie, co mówi - jak był pół godzinny warsztat kartkowy, to Aka zrobiła taką kartkę, że Pinezka nawet jakby trzy dni ją robiła, to by takiej ślicznej nie zrobiła.

Kratka jest jeszcze zachętą do zrobienia jakiejś kratkowej pracy do Craft-Szafy.

awers


rewers


Jeszcze jedna mała dygresja - czytanie łączy ludzi. Gdyby nie wymiana zakładek do książek, Pinezka nigdy by nie poznała Aki, bo tam przecież tyle ludzi było, że nie sposób ze wszystkimi się przywitać!

7 komentarzy:

Muszelia pisze...

Już Ci mówiłam co o niej myślę :D Muuuuuszę mieć taką! proszę, proszę :D

Sigrun pisze...

Fantastyczna jest!

Kamilcia pisze...

świetna ! miło było zobaczyć cię znowu :)

Bea pisze...

ha!!! no fajne i super sposób na poznanie - idealny!!! :)

Aka pisze...

Moja moja!!!!!! :D i już od środka obwąchuje moją bieżącą lekturę (nareszcie poprzednia zakładka w postaci biletu do wc na niemieckiej autostradzie wylądowała w koszu ;) A że zawsze czytam ze dwie-trzy książki na raz to i zakładka Muszelii ma już swoje miejsce.
Pinezko - szalona kobieto - rozglądałam się, szukałam, aż w końcu dzięki zakładce się poznałyśmy :D Bardzo się cieszę! A co do pochwał - to jam niegodna, tak jakoś wychodzi to klejenie...

Agata Pinezkowa pisze...

szalona Kobieto! jesteś świetna nie tylko w robieniu kartek! jak cudnie, że moja zakładka poleciała do Ciebie i że się poznałyśmy osobiście! oby do rychłego!

Unknown pisze...

No tak ja się absolutnie zgadzam z Tobą Pinezko, że: primo - kartki Aki to mistrzostwo świata, a po drugie primo - Twoja zakładka to też mistrzostwo świata ;)