piątek, 17 lutego 2017

O czymś, czego jeszcze nie było

Nigdy, nigdy, nigdy nie było tu u Pinezki czegoś takiego, jak candy. Ano nie było. A dzisiaj - jest. Bo: dziś jest Międzynarodowy Dzień Kota, a Pinezka lubi koty; bo wyszła najnowsza, przepiękna kolekcja papierów Piątku Trzynastego - Kolory Miłości - i ona jest tak przepiękna, że Pinezka by chciała, żeby ktoś jeszcze, oprócz niej, się mógł nacieszyć tą kolekcją; i w końcu - bo Pinezka ma dziś dobry humor.
To, co? Ktoś chce te papiery? Cała kolekcja, czyli 6 podwójnych arkuszy 30x30, mały zestaw kart do journalingu, duży zestaw karto do jouranlingu oraz trzy arkusze naklejek. I Pinezka dorzuca jeszcze dwie karty gratisowe - również dobrane kolorystycznie.
Pinezka czeka na chętnych przez tydzień, uprzedza, że za granicę nie wyśle, a w Polsce wyśle kurierem, więc trzeba będzie podać numer telefonu, ale Pinezka nie będzie dzwonić, się proszę nie martwić. Chętni proszeni są o pozostawienie komentarza i umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego banerka, tak, aby więcej osób zobaczyło, że można sobie dostać te papiery.
Pinezkowy Kot (jeśli będzie chciał współpracować) wylosuje szczęśliwca 23ego późnym wieczorem.



8 komentarzy:

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Pinezko no nie można przejść obok tego rarytasu obojętnie i to jeszcze w dzień kota!

mosia pisze...

Łooooo. To ja chcę!

Szalona ;) pisze...

Super zestaw :) Oczywiście, że mam na niego ochotkę :)

Maede pisze...

I ja bym bardzo bardzo chciała. I niech Pinezka dzwoni, a co tam!

AgnieszkaD pisze...

O!Rzeczywiście kolekcja jest cudna, z nadzieją staję w kolejce!

SiódmyAnioł pisze...

Ojejku, jejku! Ja chcę, ja bardzo chcę! Ja w ogóle pazerna jestem :) A na Piętek Trzynastego szczególnie.
Pan Kot leży za monitorem i przesyła dobrą energię do losowania :)
Tak na marginesie - KOT - teraz mój, przywędrował od Kasi PiątkowoTrzynastej, więc musi mieć dobrą energię ;)
Tak na drugim marginesie - KOT wytłukł aniołki, nawet dość lubiane i małoszpetne, więc rekompensata jakaś by się przydała.
Trzeciego marginesu - brak.

Agnieszka Olbrych pisze...

Wow! Ja też bym bardzo chciała:) Za kilka dni moje urodzinki - byłby super prezent.
P.S. Twój blog jest jedynym, który czytam od deski do deski;)

DecoArtMagda pisze...

i ja bardzo chętnie przygarnęłabym papierowe piękności :)