czwartek, 2 maja 2013

O uderzającym wpisie

Pinezka nazw angielskich nie lubi. A w scrapbookingu (no właśnie...) jest wiele angielskich słów. Na przykład - bardzo modne słowo ostatnio - SMASH. Cóż to znaczy? Uderzenie, zmiażdżenie, rozbicie się, demolować, kraksa, etc. A cóż to znaczy dla skraperki? A to taki wpis do żurnala, w którym chodzi o to, żeby zrobić coś szybko, zapisać chwilę, często z dostępnych materiałów - jakiś biletów, guzików, bibelotów, co to się znajduje na chodniku i nosi po kieszeniach nie wiadomo po co... Oczywiście powstały całe mega drogie zestawy do smashowania, ale od czego ma się pinezkową głowę na karku?
Pierwszy wpis smashowy Pinezki wygląda tak:



Mamy tu całą masę ścinek papierów i stempli i mediów - zainteresowani proszeni są o kliknięcie na blog Scrappo - tam wszelkie materiałoznawstwo można znaleźć (oraz je zakupić). Co tu można jeszcze dodać? Ano można dodać, że Pinezce się taka forma żurnalowania średnio podoba, ona woli mediować, chlapać gessem, robić fakturowe kartki w swoim żurnalu i dawać mniej dodatków, ale trzeba wszystkiego spróbować, przecież...

8 komentarzy:

Brunetka pisze...

a ja napiszę WOW! Może i z angielska, ale to nic. Fantastyczny smaszowy wpis. Może i ja spróbuję ;)

Iwona create pisze...

Różnorodność we wszystkim jak najbardziej wskzana i aby nie było monotonnie czasem trzeba "świeżej krwi" co Swoim smash'em potwierdzasz... Dla mnie nieziemsko :)

biurkowa pisze...

O, mam ten sam obrazek z panią w "okularach", już nawet wycięty i przyszykowany do artwizytownikowej literki.
Ja też nie lubię angielskich nazw:/ Więc jak nie znajduję odpowiedników, to chociaż spolszczam - bardzo mi się twój smasz podoba:)

Unknown pisze...

Podoba mi się wpis, ale jeszcze bardziej myśl o próbowaniu wszystkiego. =)

Anonimowy pisze...

Rewelacja-bardzo inspirująco :-)
Tag dotarł jest świetny - bardzo CI dziękuję, ja swój wysyłam po weekendzie

Magda Wisiorek pisze...

Rewelacja i mocny pierwszy krok, a właściwie "wbieg" w smashowe tematy! Pozdrawiam :)

Sigrun pisze...

Ale fantastyczny!!!

Unknown pisze...

Smashnie to bardzo Ci wyszło Pineziu ;)